السبت، 11 يونيو 2011

ازدواجات 2



احساس انى مكسوفة انزل البوست اللى فات الحملة
وانى عايزة اشيله علشان اكيد فى ناس كتير هتفكر فيه بشكل وحش
هو اللى خلانى افكر فى انى اكتب بوست تانى 
و انا أسفة انى اتكلمت كدا وياريت تاخدوا الحاجات الكويسة اللى فيه لو لقيتوا يعنى

كيف نخجل من اخطاءنا وهى الشئ الوحيد الذى يجعلنا نبدو كبشر ؟
اعترف انى أخطئ
اعترف انى اذنب
اعترف انى لست ملاكا
لذا ارجوك عاملنى كبشر
سارة درويش



رغم انى متاكده انك بطلت تيجى هنا ورغم ان خلاص 
بس حابة اوى اقولك ....كل شهر وانت زى ما انت

فسبحان من علم آدم الاسماء كلها لينطق بها وعلمك انت من دون أبنائه وبناته السكوت
والسلام عليك فى ازلية جفائك التى لا تنتهى
مصطفى صادق الرافعى



لما بقفل من حد مش بعرف ارجع تانى لان فى كلام لما بيتقال
بيكسر جوانا حاجات مش بينفع نصلحها... مع انك وحشتينى

كالطلقة .... لا تسترد الكلمات
احلام مستغانمى



لو كنت عارفة انه الوداع كنت قلت نفسى اشوفك
لو كان باين وقتها انه الوداع كنت هقول كلمة واحدة لا اله الا الله
يمكن وقتها كان هيبقى فى امل 

يا كل حاجة كسبتها او سبتها
وملحقتش اشبع منها 
اكمنها قالت " هنروح من بعض فين "
يا ناس يا عبط يا عاشمنين فى فرصة تانية للقا
بطلوا اوهام بقى وكفايا احلام واسمعوا
عيشوا بذمة وودعوا
كل حاجة بتعملوها وكل حد بتشفوه
وكل كلمة بتقولوها وكل لحن بتسمعوه
عيشوا المشاهد كل مشهد زى ما يكون الاخير 
مصطفى ابراهيم



يااااااااااااااارب 

كذبوا حين قالوا ان كل الطرق تؤدى الى روما
فكل الدروب التى اعرفها تؤدى اليك فقط 
اسماء حسين


6 التعليقات:

Lobna Ahmed Nour يقول...

متتكسفيش من حاجة عملتيها بصدق :)

تدوينة ممتعة رغم الشجن

nesma hatem يقول...

يا كل حاجة كسبتها او سبتها
وملحقتش اشبع منها
اكمنها قالت " هنروح من بعض فين "
يا ناس يا عبط يا عاشمنين فى فرصة تانية للقا
بطلوا اوهام بقى وكفايا احلام واسمعوا
عيشوا بذمة وودعوا
كل حاجة بتعملوها وكل حد بتشفوه
وكل كلمة بتقولوها وكل لحن بتسمعوه
عيشوا المشاهد كل مشهد زى ما يكون الاخير
مصطفى ابراهيم

أنا اتبسطت بالاتنين :)
وختاما يااااااارب زى ما انتى قولتى

aya mohamed يقول...

انا كنت هشيلها
لما شفت الكومنت بتاعك سبتها
ميرسى ليكى يا لبنى :)

aya mohamed يقول...

وانا اتبسطت بوجودك يا نسمة :)

غير معرف يقول...

مساء الغاردينيا اية
ازدواجات رائعة تنم عن فكر وروح متذوقة للجمال "
؛؛
؛
مصافحة أولى
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

aya mohamed يقول...

ميرسى لذوقك يا ريماس
نورتينى يا قمر :)