الاثنين، 4 يوليو 2011

yes




yes.... i'm in love
ومن وقتها وانا بقول yes لكل حاجة فى الدنيا
للضحك والفرح وراحة البال و للاحلام والواقع ولكل الدنيا بكل اللى فيها
مش فاهمة ليه ولا هو فى ايه اساسا ولا عمر كان يخطر على بالى التجربة العجيبة دى
حاسة براحة غريبة مش ليها اى مبرر اطلاقااااا
واكتر كلمة بقيت بحبها أيوووووووووة

yes ..... that's enough
زمان كنت بقول انى راضية ومش عايزة حاجة من الدنيا
اكتشفت انى مش كنت راضية ولا اى حاجة وكنت عايزة حاجات كتير اوى
دلوقتى بقى عندى حد كفاية بالرغم من انى مش متخيلة اى ملامح لمستقبلى بس كفاية عليا حاضر جميل
وبدعى اللهم اغننى بك واكفنى به

yes ..... i'm happy
عارفة ان سعادتى مش بتدوم كتير شوية وبتقلب
مقتنعه ان اول ما بحس انى مبسوطة بزيادة يبقى فى حاجة هتحصل مش كويسة
بس انا مش بفكر المرة دى ولو حتى فى بعد كدا حاجة مش كويسة فانا مستمتعة بسعادتى

yes ..... i love me
كان معاهم حق كل اللى كانوا بيقولولى اتصورى حلو اوى احساس ان عندى صور ليا
مش لازم حد يشوفها بس مبسوطة بيها انا
كمان بقرا كلامى ومبسوطة بيه ومبسوطة بالكومنتات وبكل اللى كانوا حريصين على متابعة البلوج
فى حاجات كتير فيها اتغيرت مبسوطة بيها اوى ويارب اتغير دايما للاحسن




4 التعليقات:

Lobna Ahmed Nour يقول...

ييس يا آية :)

aya mohamed يقول...

ميرسى يا لبنى :)

عاشقة القمر يقول...

حلوة جداااا .. وطول ما انا بقراها بترن في وداني كلمات انغام
انا عايشة حاله مش عارفه ايه اخرها مش عايزة حاجة من الدنيا تاني غيرها عايشة وخلاص ومش عارفه ايه هيجرى ولا عندي اي فكرة بكره مخبيلنا ايه .. بتكون معايا بنسا اسمي ومكاني وبقول كفاية لحظة تعيشها عشاني احساسي بيك بالعالم واللي فيه ......... إلى آخره
:)

aya mohamed يقول...

عايزة اقولك انى بحب جدااا الاغنية دى
ميرسى ليكى جدا يا جميلة انتى احلى :)