الجمعة، 18 مارس 2011

to meee



اوقات بنكون مبسوطين من غير اسباب واضحة مبسوطين وخلاص 
بس انا بقى النهاردة مبسوطة باسباب كتيررررررر
بالرغم من ان اليوم مشحون جدا ولاول مرة اتعصب جدا بالشكل ده فى الشغل
بس كان يوم جامد اخر مليون حاجة واكتر كمان 

من اول الايس كريم اللى كنت حاسة ان ليه طعم مميز النهارده ايس كريم بطعم السعادة 
لحد ما مشينا كتير اوى وسط اراضى زراعية واللون الاخضر مالى المكان والشمس تحفة والسماء تحفة اكتر 
من زمان جدااا مش مشيت فى مكان زى كدا ولا حسيت انى مبسوطة كدا
انطلاقا الى الى الى عدوها دى وصولنا الى تصدقوا نسيت :$

فى حاجات حلوة بقى جدا جدا الاوهى 
امبارح بليل وصلتنى رسالة من ائتلاف ثورة الاعلام ومطلوب اختيار وسيلة او برنامج لمتابعتها وعمل تقرير اسبوعى 
لمحاربة فساد الانظمة الاعلامية والقيام بدور رقابى يعنى والتقرير هيتبعت للجهة اللى بنقوم بتغطيتها 
وبعت طبعا واوافقوا طبعا بردو وبذلك حسيت ان بقى ليا دور كاعلامية الحمد لله يعنى 
كمان هما عاملين بيان وبيجمعوا توقيعات علشان النقابة ودى حاجة فرحتنى جدااااااا 
بالاضافة الى ذلك مكالمة هبة امبارح اللى فرحتنى جدا جدا جدا خالص ربنا يهديكم يارب ويفرحنى بيكم دايما يااااارب 
وانتى المفروض يا هوبة حفظتينى هو فى حد مجنون قدى اتعودى بقى بس هو اللى انا فيه ده جنان اساسا:P

افتكر النهارده اليوم المناسب للاعلان انى صاحبة صفحة قلب ينبض بك سابقا نبضات قلب حاليا 
السبب فى انى ارجع اكتب فيها واغير اسمها يرجع الى هبة ربنا يخليهالى يارب 
الصفحة اتعملت علشان انا كان جوايا حاجات عايزة اقولها فى فترة ما ولما عديت نفسيا الفترة دى بطلت اكتب فيها
بس نظرا لان المشاعر مش ملك حد ونظرا لانى نضفت كل البقايا اللى كانت جوه قلبى وممكن افتح صفحة جديدة مع نفسى 
قررت انى اغير اسمها واكتب تانى واكتب اكتر واكتب احلى بكتير من قبل كدا 
وكمان قررت انى اقول انها بتاعتى لانى المرة دى فخورة جدا باحساسى 
واول ما دخلت النهارده وشفت ان فعلا اللى قروا الجديد عجبهم اكتر من اللى كنت بكتبه قبل كدا فرحت جداااااا
حسيت انى بقيت احلى من الاول واحساسى احلى بكتير اوى اوى من الاول 

بقالى كام يوم بسمع على غير العادة نانسى والاغنية دى بحبها اوى 
لسه جاية اقوله على اللى جوايا
سبقنى قالى انتى جوايا 
وقالى على اللى بيدرايه
رحت راميه نفسى جوه احضانه
وقلت عمرى كله علشانه
ماده اللى كنت  نفسى فيه
لا عملت حساب للناس ولا حتى لاى كلام
احساس واتساب يطلع بطبيعته وصله اوام
مجنونة انا بيه وهخاف من ايه
فى حد يشوف احلامه قصاده وميلمسهاش 
ده انا عشت سنين علشان الاقيه
ده ساعات الخوف بيضيع لحظة ما بنعشهاش
كل كلمة قالها لسه فكراها وكل لامسه منه حساها
حياتى احلى بين ايديه
هو ده اللى حبه خدنى فى ثوانى
وهو ده اللى قربه خلانى احب عمرى باللى فيه

0 التعليقات: