الاثنين، 14 مارس 2011

صباح مختلف


اول مرة اكتب بوست الصبح
واول مرة مش اروح الشغل لمجرد انى مش عايزة اروح
واول مرة احس ان النوم فعلا وسيلة للهروب من التفكير مش كنت عايزة اصحى خالص
واول مرة مش ابقى عايزة افكر اصلا
واول مرة ابقى عايزة اشوفكم كلكم فى وقت واحد

هوبة بجد شعر اللى كتبتيه تحفة طبعا هو مش شعر اوى بس احساسك حلو اوى
انا مبسوطة اكتر اننا اصحاب وبفرح جدا لما بنتكلم
ربنا يخليكى ليا يارب ونفضل صحاب طول العمر ان شاء الله

نونا : هحاول اجيلك ان شاء الله وهرجع النظام علشان نرغى لانى بفكر مش ادخل نت الفترة الجاية
ومبسوطة جدااااااا اننا رجعنا نرغى زى الاول

لوليتا : طبعا انتى عارفة انك مصيبة من غير ما اقول بس اول مرة اتكلم معاكى ومش اقولك كل حاجة :P
بس اكيد هيجى يوم من الايام واقولك

مونمون : مبسوطة جدا انى اتعرفت عليكى وزى ما كنت عارفة عنك انتى رقيقة جدا وعسولة وذوق اوى
ميرسى على رايك فيا وفى الشعر وفى البيدج انا كمان حبيبتك بجد

رانيا : بالرغم من ان كلنا صحاب بس انتى اقرب واحدة فيهم ليا انا كويسة جدا مش تقلقى
اوقات الواحد بيحب يقعد مع نفسه شوية ومفيش اى جديد ولا هيبقى فى بردو حتى اشعار اخر

الحاظ : هشوفك قريب ان شاء الله وعايزة تقرير مفصل عنى جهزى نفسك بقى

هى : انتى مش ملاحظة انك بتقولى اسم ........ كتير الايام دى
انا : لا خالص على فكرة عادى
هى : لا ابقى خلى بالك كدا انتى بتنادى على كل الولاد باسامى دلع الا هو وبتنادى عليه كتير جدا
واوقات بتنادى عليه وبعديها تنسى عيزاه فى ايه
انا : يا سلام كل ده هههههه لا طبعا عادى

هى : عنيكى بتلمع ليه وانتى بتبصى على الموبايل
انا : عادى يمكن الشمس
هى : وانتى اصلا بتبصى فى الموبايل ليه وهو مش رن ولا حاجة
انا : بشوف الساعه
هى : انتى بتبصى فى ساعه اديكى وبعدين تبصى فى الموبايل
انا : بتاكد ان ساعه الموبايل مظبوطه زى ساعه ايدى

مقتنعه انى لازم احب اللى قدامى علشان اقدر اتعامل معاه ولو مش حبيته يبقى مش هتعامل خالص
ومقتنعه ان فى ناس بتحب علشان تتجوز وناس بتحب علشان نفسها اللى بتحبه يبقى مبسوط وخلاص
وانا بحبك من غير هدف نفسى بس اشوفك على طول مبسوط


0 التعليقات: