السبت، 26 مارس 2011

يوم لذيذ


 اليوم ده مش كان النهارده ده كان يوم الاتنين
اتاخرت فى انى اكتب عنه علشان كنت ناوية ان البوست ده يبقى فى فيديوهات حفلة عيد الام 
بس للاسف الشديد مروة اللى كانت بتصور مش صورت ولا فيديو حلو 
حتى الفيديو اللى انا بتكلم فيه مش باين غير وانا بضحك فضحانى مروة ههههههه
ومش صورت الاطفال وهما بيغنوا مع ان كان نفسى تشوفوا ثمرة مجهودى 
بس ان شاء الله هبقى انزل صور الاطفال هنا للذكرى يعنى وعلشان تقولولى رايكم

انا حلمت بعمر يوم الحفلة بليل وعمر ده طفل معاق ذهنيا عندى فى الفصل بحبه جدا وبفرح لما بيضحك 
وكل يوم بغنى معاهم علشان هو بيبقى مبسوط لما بغنى وبحكيلهم الحكاية اللى هو بيحبها 
ونتيجة انه بيبقى مبسوط انه مش بيرضى يروح ويقولى اقعد معاكى بس يوم الحفلة عمر روح على طول 
وكان مستعجل اوى ومش سلم عليا وهو ماشى الملاحظات دى مش جت فى بالى غير بعد الحلم
حاسة انى يوم الحفلة قصرت معاه انا فعلا يومها كنت مش مركزة خالص وكنت بعمل مليون حاجة فى وقت واحد
المشكلة ان عمر من يومها مش جه المدرسة ...... انا اسفة يا عمر 

احلى حاجة فى الحفلة امهات الاطفال لما بيدخلوا ويسالوا عليا ويحكولى ولادهم بيقولولهم ايه عنى 
كنت مبسوطة اوى بالاضافة الى انى سمعت احلى تعليقات فى حياتى فى الحفلة دى
وكمان اجمل هدايا بالذات هدية احمد وهو مكسوف وحبيبة وهو بتقولى انا بحبك اوى 
واغبى موقف بقى بليل وحوار مع نورا ضيع فرحة اليوم اللى انتهى باحلى ضحكة فى الدنيا قبل ما انام 

عندى كلام كتير اوووووى لكل الناس نبدا بمين نبدا بمين 

رانيا : انا عرفت اجيب اللعبة ازاى ومستنياكى علشان اغلبك علشان تعرفى اننا جامدين زى الاسكندرانية واكتر شوية 
وحشانى جدااااا والاغانى تحفة تسلم ايدك يا باشا

نورا : اه على فكرة كان فى حاجة المرة دى والمفروض انك عارفة انى كنت زعلانة بدليل كلامك يعنى 
بس اول ما بعتى المسج نسيت اصلا كل حاجة وعملتلك اللى عيزاه هو انا ليا غيرك يا بت طلباتك اوامر يا قمر 
والمفروض ان اللى معاكى دلوقتى خط الرغى اللى كان مخصوص ليا بس انا عدتها بمزاجى

هوبااااااا : مش اتكلمنا من زمان ووحشتينى جدااا والفيس بوك بيسال عليكى اتصرفى بقى 
وسورى يا حبيبتى انى مش عرفت ارد عليكى كنت نايمة وتقريبا مش انا بس اللى مجنونة 19 ميسد فى ربع ساعه
لما معايا كدا امال بتعملى مع احمد ايه ليه حق يقفل الموبايل :P ربنا يكون فى عونك يا بنى 

فى بالى دلوقتى اغنية ذكرى عارف انا نفسى فى ايه 
الاغنية دى كلامها حلو بس لما سمعتها لقيتها مش بتغنيها حلو مش عارفة ليه 

عارف ... انا نفسى فى ايه 
انا نفسى ف بيت بيطل عليك 
تبقى انت الشارع والناس تبقى انت الصاحب والجار 
تبقى الشمساية اللى بتطلع مع كل نهار 
وعارف انا نفسى فى ايه 
زى البنات زى البنات
من صغرى برسم بيت معاك 
قلبى يادوب ورقة نبات 
بتهزنى كل الحاجات المحتاجين حضنك ساعات 
وساعات كتير بهرب بعيد معاك
واغرق فى ليل الذكريات
وعارف انا نفسى فى ايه 
انا نفسى فى بيت بيطل عليك




0 التعليقات: