الأحد، 13 فبراير 2011

in love day


بوست غير العادة
مبسوطة جدااااا وعايزة اغنى من غير اى كلام وكمان فى مناسبتين
فبراير 14 & 12 ربيع الاول
مناسبتين فى يوم واحد
كل سنة وكل الناس طيبة ومصر كلها بخير يارب

مكتوب عليا ولا باديا حقيقة ولاولا حلم فى خيالى
ازاى فى لحظة وبكلمة واحدة عرفت عنيا يا عنيا سهر الليالى
لا كان ده قصدى ولا كنت بحسب ولا كان فى بالى

.....................

هو يا ترى عايز نتقابل هنا علشان نوعد بعضنا باحلى غرام
هى يا ترى هتحقق امنيتى وهتاخد هديتى وترضى اوام
هيقول بيا خلاص مشغول هتقول وتوافق على طول
ده انا اموت لو احساسى مش مظبوط يا سلام لو ضحكت الايام
انا جيتلك اهو قول لو عندك اسئلة يلا علشان مس...تعجلة ساكت ليه
هتكلم واقول بس محضرتش كلام انتى المنى واجمل احلام رايك ايه

.....................

اقول لعينيك ولا اخبي عليك عايشه الحياة انا ليك
معرفش من غيرك راح اعمل ايه
حياتي هواك والله بعيش بلقاك حتي الكلام وياك
بيرد فيا الروح حبيبي معاك
ايامي وطول لياليا والعمر اللي انا عيشاه
تعرف ولا قدرو عليا حبك مقدرش انساه
في عيني كلام احلي وارق كلام يلا تعالي قوام
انا قلبي مش قد الكلام وياك
وانا اعمل ايه في اللي بحس انا بيه قلبي اللي انا عايشه بيه
بينام علي صوتك وصحي عليه

......................

واه بوعدك انى افضل ليك وابقى قلبك وابقى عنيك وكل حلم بتحلم بيه
نسينى اللى قبلك عشتوا فى سنينى ووقت الضعف قوينى على الايام
احلامى فيك لقيتها حقيقة قدامى بخاف لتعدى ايامى حبيبى اوام
ده لو فكرت الاقى كلام اقوله حبيبى ليك
يفوت العمر كله يادوب وانا بوصف عنيك
قول من النهارده خلاص يا هموم مش هتبقى عيونا فى يوم
غير دموع الفرحه وبس
.....................
نفسى اقولك على اللى بيا نفسى اقولك كلمة واحدة
انت دارى بشوق عنيا متجاوبش ثانية واحدة
سيبنى اقولك من الكلام حاجة توصف اللى بيا واما اخلص فيك غرام ابقى رد انت عليا
انت مهما تقولى ايه مش هصدق غير عنيا
انا بشوف احلام عمرى جوه عنيك واما عينى تنام برضه بحلم بيك
حبيبى دوبت خلاص بعد تانى محال عيشت بيك احساس ابعد من الخيال
......................
وانا بين ايديك محتاجه ايه فى حاجة اكبر من كدا
وانا عمرى كنت احلم فى يوم اعيش حياة بالشكل ده
كل اللى فات مالعمر فات ومش بايدنا نرجعه
خلينا اكتر فى اللى جاى مبقاش فى وقت نضيعه
وانا مش هضيع عمرى تانى لو ثوانى هينفعوا
.......................
بحلم معاك بسفينة وبميناء ترسينا ونبحر تانى الريح تعاند
والاقيك فى عنيك واديك شطى وامانى
العالم كله باسراره عايش ويايا جايش جوايا
طول ما انت فى الرحلة معايا
اسمك واسمى يا حبيبى مدينتى وحكايتى
سكنى وترحالى
العالم كله باسراره عايش ويايا عايش جوايا
طول ما انت فى الرحلة معايا

0 التعليقات: