السبت، 20 نوفمبر 2010

تأملات


واقفة أفكر فى كل شئ أراقب الاشياء داخلى وهى تتحرك بهدوء احيانا وثورة احيانا اخرى

كثير من الاشياء تغيرت بداخلى وكنت انت اول ما تغير .......

ولك اعتذر

انا اول مرة اغلط فيك .....امبارح غلطت فيك جامد اوى

غلطت بحجم الحب اللى حبتهولك طول عمرى

غلطت بحجم تربيتك ليا اللى عرفت انك كنت فخور بيها اوى وقايل لكل الناس انى تربيتك

الطفلة اللى انت مربيها لاول مرة بتقول الفاظ زبالة تصور بقى مش حاجة صعبة على فكرة

بس كان الصعب انها عليك ......... انا اسفة بس الموقف كان اقوى من تربيتك

اسفة لنفسى اللى مش كانت تستاهل منى انى اخليها فى موقف زى ده

اسفة لكرامتى اللى تجاهلتها فى مقابل ان نفسى يبقى اسعد واحد فى الدنيا وانه مش يبقى عايز حاجة ومش يعملها تانى

اسفة لصورة جميلة اوى رسمتها لراجل حبيته اوى وعشت احافظ عليها وهو شوهها

شهرزاد الخليج

كانت مفاجاة ليا وانا بقرا مقالاتها والاقيها شبهى لدرجة تفاصيلى بالظبط اللى عملتها

اكتر واحدة قريتلها وبكيت كل كلمة بقراها بقول ايوة انا عملت كدا بالظبط

علشان كدا كل يوم لازم اقرا كل المقالات اللى بتوصف حبها

البلوج

بحبه اكتر من الفيس بوك بس مش بقيت بحب اكتب يمكن اللى جوايا اكبر من انه يتكتب

يمكن لان البلوج ده بيفكرنى بحاجات مش عايزة افتكرها او يمكن لانى مش بقيت عايزة حد يعرف عنى حاجة

بس لسه بحبه بردو جدا

انغام

بصرف النظر عن ذكرياتى مع اغانيها فانا بحبها جدااا وصوتها بيهزنى جداااا

يا أعز وأغلى وأطيب قلب

فسر للعالم معنى الحب

وان شاوروا وقالوا عليك طيب

خليك هنا من قلبى قريب

وكفايا تكون انسان فى زمان فيه طيبة القلب بتتعيب

حبيتك انا

مع ان الحب اللى جمعنا

مبقاش ليه مكان زى زمان ابدا ولا معنى









0 التعليقات: