الاثنين، 11 أكتوبر 2010

words to u


يمكن دى هتكون اخر مرة اتكلم عنك او ليك

علشان خلاص تخطيت مرحلة اصدق ولا لا ومقتنعه تماما ان سواء كلامك صح ولا هما

فانا مش محتاجة اعرف الحقيقة لان النهاية واحدة

وبرغم كل حاجة جوايا ليك واللى برغم كل اللى عملته معايا لسه زى ما هى

وبرغم انى مقتنعه تماما باحساسى وان عمرى ما حسيت حاجة وطلعت غلط

حتى علاقتك بيها انت عارف انا قولتلك ايه وانت قولت ايه وقولتلك احساسى ايه وحصل

فى جمل حصلت مش عارفة ليه افتكرتها دلوقتى

انتى فى كفة وكل الناس التانية فى كفة ...كفة ايه ده انتى الميزان كله

متنسيش ابدا انى بحبك

هفضل احبك طول عمرى

سيبك من كلام اى حد ومن اصحابك والناس ركزى فى كليتك وشغلك ومش تصدقى اى كلام يتقال

انتى مقامك عندى عالى اوى خايف عليكى اوى

محدش يقدر ياخدنى منك كل حاجة فيا بتاعتك

احنا قصة حبنا مش هتنتهى ابدا مهما حصل فاهمة ولالا

حاسس انك ملكى اوى

حتى وانا بكلم اى حد بفكر فيكى مش عارف اعمل ايه فيكى

انتى اغلى حاجة عندى

بموت لمجرد التفكير انى اجرحك بس مفيش حل تانى علشان تنسينى

الجمل دى من اخر مقابلة واخر 3 مكالمات

وكل ده فى اسبوعين بس

فى شوية جمل تانية ناس مختلفة قالتلها بردو اثرت فيا جامد لما بفتكرها دلوقتى

هو : هو ليه بيتكلم زى ما تكونى ملكه ؟

انا : علشان انا فعلا ملكه

*********

انا : تفتكرى مبقاش بيحبنى

هى : انه بيحبك دى مفيهاش شك انما بيعمل معاكى كدا ليه دا اللى محيرنى

**********

انا : هو انا عملت ايه لكل ده

انت : انتى معملتيش حاجة ولا انا عملت حاجة بس مفيش فايدة

***********

صاحبك : انتى مكنتيش واحدة عادية فى حياته كلنا عارفين قد ايه بيحبك وبيعشقك

انا : اول مرة تقولى انه بيحبنى

صاحبك : مهى دى الحقيقة بس الظروف بقى

***********

صاحبتى : انتى هتموتنى نفسك حرام عليكى كدا علشان ايه كل ده

انا : مش مصدقة

صاحبتى : لا انتى مصدقة وكنتى عارفة وحاسة فوقى بقى

انا : بحبه اوى بجد

صاحبتى : وهو كمان مهو مش هيلحق يحب ويرتبط بسرعه كدا

انا : لا لحق

صاحبتى : مش فاهمه انتوا بتعملوا فى بعض كدا ليه هو عاش حياته خلاص افهمى بقى

انا : يعنى نسينى

صاحبتى : هينساكى فى اسبوع ازاى طيب ده حب خمس سنين

انا : علشان كدا مش مصدقة

**************

بس انت عملت اكتر حاجة مش كنت متخيلة ابدا انك تعملها علشان كدا عديت مرحلة انى اصدق

وعايشة زى قبل ما اعرف انك ارتبطت

مقتنعه ان اللى فرقنا النصيب والظروف وهفضل عند وعودى ليك

ومش زعلانه منها وانت عارف هى معذورة انت تتحب يا حبيبى وكمان صاحبتى وعارفة قد ايه حبيبتك

هتحاول تحبك اكتر ما انا حبيبتك وهتحاول تسعدك وهو ده بتمناه من ربنا

وعايزة اطمنك انى كويسة وباكل كويس زى ما طلبت منى وهخلى بالى من نفسى زى ما طلبت منى بردو

وهفضل افتكرك وادعيلك زى ما اتوعدت

بينى وبينك حب كبير

اكبر ما يفكروا بكتير

ده اللى ما بينى وبينك كان فى السماء متقدر

لازم كنت هحبك مهما لقانا اتاخر

كل كلامهم مش هياثر وانا ولا هبعد ولا هتغير

يمكن حتى هحبك اكتر مهما يحاولوا الناس بالعكس

حبنا جوه قلوبنا بيكبر

مهما يحاولوا يطفوا الشمس









0 التعليقات: